REKLAMA
KantorBay - internetowy kantor wymiany walut


Ruszyła gorączka świątecznych zakupów

Ruszyla-goraczka-swiatecznych-zakupow

Poczta Polska: ruszyła gorączka świątecznych zakupów. Już o 25,29 procent więcej paczek

Rozpoczynamy publikowanie Świątecznego Barometru Poczty Polskiej – jedynego w Polsce wskaźnika prezentującego trendy na rynku przedświątecznych przesyłek pocztowych. Pierwsze dane wskazują, że w tym roku już wysyłamy znacznie więcej paczek.

Odczyt Barometru wynosi 125,29 proc., co oznacza, że w przedostatnim tygodniu listopada (17-23.11) Polacy wysłali o 25,29 proc. więcej paczek niż średnio w okresie od początku lutego do końca października bieżącego roku.

Pierwszy tydzień odczytu pokazuje nam także, że Poczta Polska miała w badanym tygodniu o 21,39 proc. więcej paczek niż w tym samym tygodniu 2013 roku.

– Okres przedświąteczny to każdego roku czas, kiedy Poczta Polska obsługuje większy niż w pozostałych okresach wolumen przesyłek. – mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. – Wszystko wskazuje na to, że w tym roku będzie ich o wiele więcej niż w latach ubiegłych – dodaje Janusz Wojtas.

Barometr Poczty Polskiej prezentuje dane dotyczące przesyłek wysyłanych za pośrednictwem spółki. – Poczta Polska, jako partner obsługujący ponad 60 proc. e-sklepów dysponuje własnymi danymi, które pozwalają precyzyjnie przedstawić czy, jak dużo oraz kiedy kupujemy w sieci. Możemy też prezentować tendencje, które obserwujemy na rynku e-zakupów – mówi Janusz Wojtas.

Okres przedświąteczny to czas wzmożonej pracy zarówno dla wirtualnych sprzedawców jak i dla rynku przesyłek pocztowych. Najnowszy raport instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia pokazuje, że ponad 80 proc. Polaków posiadających dostęp do sieci planuje kupić choć część prezentów przez internet, a jedynie 17 proc. wyklucza taką możliwość. Ponad 70 proc. klientów e-sklepów wybierze Pocztę Polską jako dostawcę przesyłek z prezentami.

Odczyty Barometru Świątecznego będą publikowane w okresie od 1 do 24 grudnia 2014 roku na stronie http://barometrswiateczny.pl/

Barometr Świąteczny Poczty Polskiej to wyrażony w procentach stosunek liczby wszystkich paczek wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej w danym tygodniu do średniej przeciętnej liczby paczek wysłanych tygodniowo w okresie od 1 lutego do 31 października. Przykładowo: jeśli barometr pokazuje wartość 150%, to liczba wysłanych w tygodniu paczek przekracza średnią liczbę paczek wysłanych tygodniowo od 1 lutego do 31 października o 50%. Do barometru wliczane są wszystkie paczki pocztowe krajowe i zagraniczne oraz przesyłki kurierskie Pocztex i EMS nadawane za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A.Rozpoczynamy publikowanie Świątecznego Barometru Poczty Polskiej – jedynego w Polsce wskaźnika prezentującego trendy na rynku przedświątecznych przesyłek pocztowych. Pierwsze dane wskazują, że w tym roku już wysyłamy znacznie więcej paczek.

Odczyt Barometru wynosi 125,29 proc., co oznacza, że w przedostatnim tygodniu listopada (17-23.11) Polacy wysłali o 25,29 proc. więcej paczek niż średnio w okresie od początku lutego do końca października bieżącego roku.

Pierwszy tydzień odczytu pokazuje nam także, że Poczta Polska miała w badanym tygodniu o 21,39 proc. więcej paczek niż w tym samym tygodniu 2013 roku.

– Okres przedświąteczny to każdego roku czas, kiedy Poczta Polska obsługuje większy niż w pozostałych okresach wolumen przesyłek. – mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. – Wszystko wskazuje na to, że w tym roku będzie ich o wiele więcej niż w latach ubiegłych – dodaje Janusz Wojtas.

Barometr Poczty Polskiej prezentuje dane dotyczące przesyłek wysyłanych za pośrednictwem spółki. – Poczta Polska, jako partner obsługujący ponad 60 proc. e-sklepów dysponuje własnymi danymi, które pozwalają precyzyjnie przedstawić czy, jak dużo oraz kiedy kupujemy w sieci. Możemy też prezentować tendencje, które obserwujemy na rynku e-zakupów – mówi Janusz Wojtas.

Okres przedświąteczny to czas wzmożonej pracy zarówno dla wirtualnych sprzedawców jak i dla rynku przesyłek pocztowych. Najnowszy raport instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia pokazuje, że ponad 80 proc. Polaków posiadających dostęp do sieci planuje kupić choć część prezentów przez internet, a jedynie 17 proc. wyklucza taką możliwość. Ponad 70 proc. klientów e-sklepów wybierze Pocztę Polską jako dostawcę przesyłek z prezentami.

Odczyty Barometru Świątecznego będą publikowane w okresie od 1 do 24 grudnia 2014 roku na stronie barometrswiateczny.pl

Barometr Świąteczny Poczty Polskiej to wyrażony w procentach stosunek liczby wszystkich paczek wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej w danym tygodniu do średniej przeciętnej liczby paczek wysłanych tygodniowo w okresie od 1 lutego do 31 października. Przykładowo: jeśli barometr pokazuje wartość 150%, to liczba wysłanych w tygodniu paczek przekracza średnią liczbę paczek wysłanych tygodniowo od 1 lutego do 31 października o 50%. Do barometru wliczane są wszystkie paczki pocztowe krajowe i zagraniczne oraz przesyłki kurierskie Pocztex i EMS nadawane za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A.Rozpoczynamy publikowanie Świątecznego Barometru Poczty Polskiej – jedynego w Polsce wskaźnika prezentującego trendy na rynku przedświątecznych przesyłek pocztowych. Pierwsze dane wskazują, że w tym roku już wysyłamy znacznie więcej paczek.

Odczyt Barometru wynosi 125,29 proc., co oznacza, że w przedostatnim tygodniu listopada (17-23.11) Polacy wysłali o 25,29 proc. więcej paczek niż średnio w okresie od początku lutego do końca października bieżącego roku.

Pierwszy tydzień odczytu pokazuje nam także, że Poczta Polska miała w badanym tygodniu o 21,39 proc. więcej paczek niż w tym samym tygodniu 2013 roku.

– Okres przedświąteczny to każdego roku czas, kiedy Poczta Polska obsługuje większy niż w pozostałych okresach wolumen przesyłek. – mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. – Wszystko wskazuje na to, że w tym roku będzie ich o wiele więcej niż w latach ubiegłych – dodaje Janusz Wojtas.

Barometr Poczty Polskiej prezentuje dane dotyczące przesyłek wysyłanych za pośrednictwem spółki. – Poczta Polska, jako partner obsługujący ponad 60 proc. e-sklepów dysponuje własnymi danymi, które pozwalają precyzyjnie przedstawić czy, jak dużo oraz kiedy kupujemy w sieci. Możemy też prezentować tendencje, które obserwujemy na rynku e-zakupów – mówi Janusz Wojtas.

Okres przedświąteczny to czas wzmożonej pracy zarówno dla wirtualnych sprzedawców jak i dla rynku przesyłek pocztowych. Najnowszy raport instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia pokazuje, że ponad 80 proc. Polaków posiadających dostęp do sieci planuje kupić choć część prezentów przez internet, a jedynie 17 proc. wyklucza taką możliwość. Ponad 70 proc. klientów e-sklepów wybierze Pocztę Polską jako dostawcę przesyłek z prezentami.

Odczyty Barometru Świątecznego będą publikowane w okresie od 1 do 24 grudnia 2014 roku na stronie http://barometrswiateczny.pl/

Barometr Świąteczny Poczty Polskiej to wyrażony w procentach stosunek liczby wszystkich paczek wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej w danym tygodniu do średniej przeciętnej liczby paczek wysłanych tygodniowo w okresie od 1 lutego do 31 października. Przykładowo: jeśli barometr pokazuje wartość 150%, to liczba wysłanych w tygodniu paczek przekracza średnią liczbę paczek wysłanych tygodniowo od 1 lutego do 31 października o 50%. Do barometru wliczane są wszystkie paczki pocztowe krajowe i zagraniczne oraz przesyłki kurierskie Pocztex i EMS nadawane za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A.

Źródło: materiały pochodzą ze strony infowire.pl
fot: freeimages.com

Leave a comment