REKLAMA
KantorBay - internetowy kantor wymiany walut


Szukamy polonijnego społecznika

Przedłużyliśmy termin przesyłania zgłoszeń kandydatów w Konkursie na Polonijnego Społecznika Roku do 18 sierpnia

.
Pokażmy jak Polacy zasilają Europę. Wspólnie poszukajmy polskich społeczników działających za granicą. To ty zdecydujesz, kto z nich otrzyma tytuł Polonijnego Społecznika Roku.
Od 7 lipca można zgłaszać kandydatów w Konkursie na Polonijnego Społecznika Roku. Jego celem jest nagłośnienie działalności prowadzonej przez Polaków za granicą na rzecz dobra wspólnego. Zbierając przykłady takiego bezinteresownego zaangażowania, będziemy mogli pokazać, jak cenny wkład wnoszą Polacy w swoje otoczenie, gdziekolwiek się znajdują.
O tytuł mogą ubiegać się osoby posiadające obywatelstwo polskie, które w okresie 12 miesięcy poprzedzających rozpoczęcie konkursu, prowadziły działalność społecznikowską w kraju członkowskim UE innym niż Polska. Istotne, aby ta działalność była skierowana nie tylko do środowisk polonijnych – chodzi przecież o pokazanie troski Polaków o dobro innych.
Jeśli znasz kogoś takiego, albo sam działasz społecznie za granicą, wejdź na fanpage’a Polska. Spring into na Facebook’u) i zgłoś siebie lub inną osobę (www.facebook.com/Polska.SpringInto. Formularz zgłoszeniowy, a także a także regulamin konkursu i inne istotne informacje, znajdziesz w zakładce konkursowej. Na fanpage’u będą prezentowane sylwetki kandydatów oraz odbędzie się finał konkursu. Zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane do 18 sierpnia do końca dnia (według czasu polskiego, CET).
Spośród zgłoszonych kandydatów, jury konkursu wybierze trzech laureatów. O tym, który z nich otrzyma tytuł Polonijnego Społecznika Roku zdecyduje głosowanie Internautów na fanpage’u Polska. Spring into. Głosowanie odbędzie się w połowie września, a konkretny termin zostanie ogłoszony na fanpage’u.
Zwycięzca – oprócz tytułu i poświadczającej go statuetki – otrzyma 25-litrowy garniec polskiego miodu. Miód symbolizuje korzyści wynikające ze wspólnego działania a jego złoty kolor nawiązuje do kruszcu, z którego wyrabiane są najwyższe odznaczenia. Również ilość miodu ma znaczenie – 25 litrów to odwołanie do 25 rocznicy wyborów 4 czerwca.
Konkurs organizowany jest w ramach kampanii „Polska. Spring into new” promującej Polskę za granicą. Kampania jest związana z przypadającymi w tym roku trzema ważnymi dla Polski rocznicami: 25-leciem wolności, 15-leciem przystąpienia do NATO, 10-leciem wejścia do Unii Europejskiej. Organizatorem konkursu jest konsorcjum FleishmanHillard-Profile, które prowadzi kampanię na zlecenie Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Współorganizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Szkoła Liderów.

Leave a comment